Hem > Mammaliv > Mitt hjärta är fyllt av dig

Mitt hjärta är fyllt av dig

Du är mjuk.
Jag smeker ömt din kind.
Dina ögon glittrar och du ser på mig med en blick fylld av visdom.
Du är en gammal själ i en ny kropp. Redo att ta dig an världen pånytt.
Din blick gör mig varm inombords samtidigt som mitt bröst värker till av vemod.
Ditt äventyr har bara börjat och det är långt. Det är en spännande resa. Jag önskar att jag fick följa dig hela vägen. Men det går inte och jag får inte. Underbara dotter, jag älskar dig. Jag tackar livet för alla dagar vi lever tillsammans och färdas ihop på livets resa. Du kramar mitt finger, jag fäller en tår.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2010/10/14 kl. 11:12

    fint!<3

  2. 2010/10/15 kl. 9:33

    Så otroligt fint!!!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

