Hem > Mammaliv > En underbar lördag

En underbar lördag

Självklart hoppas vi alla på en sådan. Min lördag började tidigt i more när jag blev tvungen att springa upp och leta efter en snorsug. Lovisen hade andnöd, det lilla flickebarnet har råkat ut för en förkylning from hell. Efter att ha tömt hennes näsa på tre liter gult kleggigt snor softade vi och tittade på bollibompa. Jag fantiserade om två goda smörgåsar med bregott, ost och skivad gurka. När jag slutligen fick ändan ur vagnen och skulle göra mina smörgåsar upptäckte jag till min förtvivlan att smöret och gurka var slut. Det störiga är att jag tog det sista så jag kan inte skylla på någon annan heller.

Nu blir det kokt ägg istället. Kram på er!

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

