Hem > Mammaliv > Fantomlöss

Fantomlöss

Efter lössbeskedet på dagis förra veckan har tusen osynliga loppor slagit sig ner i mitt sinne. Det känns som om hela jag är en lusinvasion. Luskam är införskaffad, loppmedel likaså, men var är lössen???

Jag bokstavligen tvingar min sambo att söka löss på mig såfort han kommer åt, jag studerar barnen maniskt och hittar… Nada. Inga loppor.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2010/10/22 kl. 18:37

    Går det löss på förskolan får man löss helt enkelt, även om man inte hittar dom för varför annars skulle det klia? Jobbar på förskola och jag vet inte alls vilka åkommor man råkar ut för, på fantom-viset dvs.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

