Hem > Okategoriserade > Grattis Nadia B…

Grattis Nadia B…

du drog vinstlotten i pyjamstävlingen.  Jag skakade babuschan och drog en lott. Dagen till ära bevittades dragningen av min vän, fotograf och granne Ullis. Maila mig din adress så jag kan vidarebefodra den till Polarn & Pyret.

Alla ni som deltog och inte vann ska inte hänga läpp. Ni kommer nämligen snart att få chansen att vinna 50% rabatt på en nagelbehandling av Pernilla på Bra Snygg. Jag ska bara knappa ihop inlägget först. Håll till godo. Kram!

Kategorier:Okategoriserade
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

