Hem > Mammaliv > Skrikig bebis

Skrikig bebis

Lovisen har skrikit sig igenom denna dagen. Något är väldigt fel i hennes tillvaro just nu. Hon har inte ätit och inte sovit. Vad går hon på? Kan de vara tänderna? Jag misstänker att hon väntar ut mina tuttar, det har varit inflasion på den varan i helgen. Hon var så himla förkyld och jag hade inte mage att neka henne. Ett litet återfall i mjölkbaren så att säga.

Eftersom hon är hungrig men totalvägrar mat tog jag tillfället i akt och blandade en flaska välling. Hon tyckte den var rolig tills hon upptäckte att hon var på väg att bli lurad, hon har hitintills dissat alla försök till välling. En kompis berättade för mig att hennes kompis barn matvägrade i 17 timmar, sedan tog han välling. Det känns lite grymt, men jag kan tänka mig att det är effektivt.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Alfva
    2010/10/18 kl. 20:50

    Inte för att jag vet om det är så, men du skrev tidigare att Lovi släppte taget och gick några steg under gårdagen.
    När själva fasen att börja gå kom här skrek A nästintill oavbrutet i 3 dagar. Inget dög. Ingen mat, inte sova, inte leka. Allt var bara stånk och stön.

    På 3:e dagen släppte hon taget och började gå på riktigt. I samma veva tystnade hon och började äta igen.

    Å andra sidan är hon precis likadan när hon får tänder ,men det var bara en tanke!

  2. 2010/10/18 kl. 21:00

    TACK Alfva!

    Vad skönt att höra. Jag hoppas verkligen att det är så. Kram!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

