Hem > Gå ner i vikt > 87.8 kg

87.8 kg

+ 0.2 kg stannade vågen på. Först blev jag jätteglad eftersom jag trodde att jag vägde något på 88 kg sist, men så visade det sig att jag vägde 87.6 kg förra gången. Men, men. Med tanke på att jag ätit som en amerikansk häst, onyttigt och mycket är jag tacksam för att vågen inte visade värre siffror.

Träningen har kommit igång hyfsat bra och jag försöker nu springa minst en gång i veckan. Om jag ger det lite tid kommer det nog blir resultat snart. Pepp-Pepp!

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. 2010/10/19 kl. 15:13

    klart det blir resultat med tiden, kämpa på!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

