Hem > Okategoriserade > Jag kan inte hålla mig

Jag kan inte hålla mig

Innan ni börjar att klicka på länkar vill jag att ni läser vad jag har att säga.

Jag är mitt uppe i en bloggflytt. Jag kommer sluta blogga på wordpress för att istället återgå till blogg.se där jag började mitt bloggande förlänge sedan. Eftersom jag vill ha allt samlat på ett och samma ställe sitter jag och postar gamla inlägg manuellt. Just nu handlar den nya bloggen om min graviditet med Toddo. Jättespännande.

Lady Dahmer har lagt ner ett jättejobb på designen och jag är extremt nöjd med mitt nya blogghem. Det ska bli jätteroligt att börja blogga där. Men som sagt, änsålänge flyttas det på inlägg sedan 2007, jag vill få med mig allt. Vill ha mitt liv samlat på ett överskådligt ställe. Viktresan är nästan helt färdigflyttad.

Jag kommer fortsätta blogga här tills flytten är klar, jag kommer självklart att säga till då. Fram till dess får ni gärna följa min historia i nya bloggen och mitt nu i denna bloggen. Hjärtligt välkomna att läsa, kommentera och tycka om den nya bloggen www.apan.blogg.se.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/19 kl. 20:52

    åh vilken sjukt snygg blogg, duktigt jobbat Dahmer måste jag verkligen säga!*avis*
    Jättefin bild på dig också:)

  2. 2010/10/19 kl. 21:36

    Superfint!

  3. 2010/10/19 kl. 23:06

    Åh, inte byta från wordpress till skit-blogg.se, det är ju ett bloggbrott!

    😛

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

