Hem > Okategoriserade > Där satt den

Där satt den

Efter en lång tids förstoppning och efter tre dagars grötintag försvann förstoppningen med ett sus. Jag känner mig helt tom nu, det liksom ekar i mig. Det känns som om jag tappat ett kilo i vikt.

Mina bästa tips för att bli kvitt förstoppad mage är alltså:
Dag 1: Bovetegröt (Det äckligaste jag någonsin ätit. Jag fick verkligen tvinga i mig det.)
Dag 2: Fiberhavregryn med 1 msk hela linfrön, oatly havrechokladdryck
Dag 3: Fiberhavregryn med i msk hela linfrön, mjölk och frukt

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/21 kl. 12:06

    jag är en riktig vän vettu. jag skulle aldrig låta dig använda den där skiten (lancome). Speciellt inte om du vill få fin hy! Usch, mineraloljor och skit. nej tack!

    Du ska börja sockerskrubba i duschen, smörja in dig i oljor och kasta alla sulfatstinna tvålar och duschkrämer. DÅ kommer du få perfekt hy.

    /en som vet

  2. 2010/10/21 kl. 12:09

    och du.. Nivea? *ryser!*

    stinn av paraffin!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

