Hem > Okategoriserade > Livet i en dokusåpa

Livet i en dokusåpa

Jag har varit med i en dokusåpa. Programmet hette ”Radio” och sändes på Kanal 5. Idén gick ut på att ett gäng ihoptussade människor skulle leva tillsammans inne på Heron City. Det fanns två lag, ett rött och ett grönt vi tävlade om att göra den bästa radiosändningen på Radio City.Tänk vad skumma grejer man har gjort genom årens lopp egenligen. Saker från det förflutna ploppar plötsligt upp lite då och då. Igår gjorde det hemma hos Bambi. Hon har skrivit ett inlägg om det.

Jag menar på att bloggande är lite utav nutidens dokusåpor. Ingen vågade erkänna att de tittade på dokusåpor, tittarstatistiken visade något helt annat. Idag är det bloggarna som har lite skämsfaktor på sig. Ingen vågar säga att han eller hon är flitig bloggläsare besöksstatistiken bland världens bloggare visar något helt annat. Intressant fenomen tycker jag.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/21 kl. 13:06

    AHA!!!! därför jag känner igen dig =)

  2. 2010/10/21 kl. 13:16

    kände oxå igen dig.. nu ploppade det till i huvudet!!

  3. 2010/10/21 kl. 14:37

    Visst är det så…som igår, då snackade jag med en person och nämnde att jag läst något i en blogg. Hon utbrister då : Men herregud bloggar??(Och himlade med ögonen)

    Hehe hon visste inte att jag själv skrev en….och jag vågade ju inte då öppna käften, inte för min egen skull men jag skämdes lite istället för henne 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

