Hem > Okategoriserade > Frågestund

Frågestund

Hurra nu är ni 100 prenumeranter! Vilken grej, jag minns när det var 4 trogna prenumeranter för länge sedan. Vilka var ni? Det skulle vara roligt att veta.

Jag klurar på ett extraordinärt blogginlägg för att fira tresiffrigt. Under tiden tänkte jag ha en liten frågestund. Är det något som håller dig vaken om nätterna gällande funderingar kring mig, föräldrarledighet eller bloggen? Fråga på så ska jag svara.

Kategorier:Okategoriserade
  1. joh
    2010/10/22 kl. 12:16

    Hejsan apan , jag undrar varifrån du fått din styrka ? 🙂
    Styrka som i att inte ge upp vid motgånger och dessutom tillräckligt med styrka för att peppa andra via det världsomspännande nätverket internet 😉
    tack för en underbar blogg ! Kram ! /Joh

  2. 2010/10/22 kl. 14:22

    Hej…
    Tror det går bedst at skrice det på eng..

    How do you manage to be in such good spirits all the time?
    How do you have time to take care of your relationship (something I think is super hard with toddler (and we have just 1))
    Give some tips on how you do to work all out….

    Elsker din blog at den er så helt igennem ærlig,,,,

  3. 2010/10/22 kl. 15:43

    Får man fråga om du är född i Sverige/vart du kommer från 🙂

  4. Madde
    2010/10/22 kl. 18:36

    Jag är en av dem! 😉

  5. zamse
    2010/10/22 kl. 19:32

    Jag undrar också vartifrån du/din familj kommer ifrån, ursprung, syskon?

    (Jag sjalv har 11 halvsyskon, som jag inte träffar så ofta. Mamma svensk, pappa från karibien.)

  6. 2010/10/23 kl. 21:19

    Jag undrar hur du kan vara så snygg, glad och underbar?!?! 😀

    Om/när du och din kärlek gifter er ska du ta hans efternamn, han ditt eller ni ett nytt?

    Du som har rest så mycket… absoluta absoluta bästa restipset? (Du borde ha en kategori med restips i bloggen!!)

    Sen undrar jag när vi ska konsumera alkohol tillsammans, som jag har fått ett löfte om för länge sen!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

