Hem > Okategoriserade > Jo, jag tänkte…

Jo, jag tänkte…

… att ni som inte har börjat prenumerera på min blogg ännu kanske skulle ta och göra det. Mest för att stärka egot i mig, det känns fint att ha många prenumeranter. En liten bloggkick. En kärleksfull bekräftelse från er som läser.

Klicka här för att börja prenumerera. Lätt som en plätt.  Nu ska jag krypa ner hos mina älsklingar, tänk vilken grej om ni är 100 prenumeranter när jag vaknar imorgon bitti. Isådanafall lovar jag att göra ett inlägg utöver det vanliga i bloggen. Natti natt!

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/22 kl. 7:21

    Kom igen alla Apans läsare!! *hejja, hejja*

  2. Lotta
    2010/10/22 kl. 7:45

    Lyckades komma ihåg min inloggning på Bloglovis, så nu borde du ha 99 st iaf..

  3. 2010/10/22 kl. 8:39

    Den där bilden är ju för skön.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

