Hem > Okategoriserade > Småländskt halvblod

Småländskt halvblod

Zamse frågade vad jag har för ursprung.

Jag är född och uppvuxen i den fantastiska metropolen Växjö, Smålands huvudstad.

Sedan barnsben har jag fått frågan om mitt ursprung. Folk tror att jag kommer från alla möjliga länder i Sydamerika men se där tror de fel. Vissa har till och med gissat på Polynesien. Min kära mamma är mix ala’ Thailand/Indien vilket i sin tur gör mig till gatukorsningen halvthai/svensk med en touche av Indien.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/23 kl. 21:11

    Fin stad Växjö, men tråkig, JAG bor ju där, hehehehe….

  2. 2010/10/24 kl. 1:17

    Jag har oxå funderat om ditt utseende, du ser ut som att ha påbrå från Sydamerika, men så va ju det inte. 😉
    Jag får höra i bland att jag inte är helsvensk, men vilket jag är. Får höra om jag är från Island el. nå’t annat liknade land.
    Mina äldre bröder ser utsom att komma från Iran/Irak, men vi är helsvenskar.
    Kram

  3. 2012/08/10 kl. 17:45

    Din blogg är rolig!
    Men, borde inte Kalmar vara ”Smålands huvudstad” ?:/
    För övrigt tycker jag inte om Växjö särskilt mycket, finns inte så mycket att göra där ju.fast det finns det ju inte i den lilla håla jag bor i heller, haha^^

    Ditt inlägg om Halalslakt var så himla bra.
    Jag fattar inte varför man skall servera sådant i svenska skolor.
    Vill man bojkotta ett slags kött bara för att det inte är slaktat på ett visst sätt,
    gör det. Men klaga inte på att man måste käka vegetariskt, för att det inte finns något annat.
    Man tar seden dit man kommer.
    tack för rolig och uppskattad läsning!
    🙂 kram

  1. 2016/01/18 kl. 5:50
    VPS
  2. 2016/02/15 kl. 21:49

Kommentera

