Hem > Okategoriserade > Mens och första dagen på jobbet

Mens och första dagen på jobbet

Efter bara ett par veckor kom min mens tillbaka efter Lovis förlossning men så försvann den igen för att flera månader senare dyka upp igen. Som en liten ”gubben i lådan”. Av en händelse hittade jag ett faktahäfte om min kopparspiral häromdagen. Där står det att man användning av bindor rekomenderas, OM tampong används ska dessa bytas med försiktighet. Jag hade  bakhuvudet att jag packat ner ett paket bindor i en låda och stuvat undan den någonstans, efter en genomgång hittade jag paketet och upptäckte till min förtjusning att jag har månaden ut på mig att använda dem. Expdate oktober 2010. På vilket sätt skulle en binda kunna bli gammal om den ligger nästintill vaccumförpackad i tusen miljardes olika förpackingar?

Nu ska jag äta en god frukost. Idag ska jag arbeta för första gången på över ett år. Eftersom jag ska börja studera nu går jag tillbaka till att jobba extra en dag i månaden på mitt gamla extrajobb. Det ska bli spännande.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/24 kl. 13:32

    Men du gillade att ha mens va!? Var det inte så? Det är nog inte så vanligt. Men jag ska försöka tänka så. Lika bra eftersom man ändå kommer ha det länge till.

  2. 2010/10/24 kl. 16:18

    Ja, man kan verkligen undra hur en binda kan bli för gammal? Kan den börja mögla eller nåt?

  3. 2013/09/23 kl. 6:35

    It’s a pity you don’t have a donate button! I’d definitely donate to this superb blog! I guess for now i’ll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will share this blog with my Facebook group. Talk soon!

  4. 2013/09/23 kl. 7:18

    Howdy! This post could not be written any better! Reading through this post reminds me of my good old room mate! He always kept talking about this. I will forward this article to him. Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing!

  1. 2016/06/05 kl. 9:28

Kommentera

